Eindelijk eens internet

15 februari 2019 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Eindelijk,eindelijk! Ik ben aan een deftige internetverbinding geraakt in “de eilandenbaai” in het noorden van Nieuw Zeeland, onze onverwachte tussenstop. Daar we 5 dagen in Nieuw Zeeland rondhangen was het de moeite om een telefoonkaart te kopen zodat we eens een paar foto’s konden posten (en ik mijn krant kon downloaden!). Neem dus een kijkje in het foto gedeelte.

De volgende dagen zal onze blog dus bijgehouden worden.....met een dag voorsprong op jullie kalender.

Op Valentijnsdag heb ik mijn debuut gemaakt op de scène....samen met het Columbuskoor hebben we 5 liedjes gebracht voor een overvolle zaal.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marc:
    15 februari 2019
    Ik heb de sexy bariton gevonden op de groepsfoto! en op die andere: zo bruin!
  2. T.Raymonde:
    15 februari 2019
    L'oeil de Moscou! En familie trekt aan...springt erin .De mooiste baard van het koor natuurlijk 😀
  3. Liliane:
    15 februari 2019
    Wat een adembenemende en spannende reis toch! Jullie gaan nooit uitverteld geraken!!!!
    Het is altijd leuk de dag te beginnen met nieuws vanuit de andere kant van de wereld. De foto's spreken tot de verbeelding, kristalhelder water, lekker warm, mooie stranden, toeristische inboorlingen op survivalkamp....
    Geniet van Nieuw Zeeland! Jullie zijn nu over de helft in kms.
  4. André:
    Daar zijn ze weer , onze wereld -
    reizigers , fijn ze op het scherm
    te zien verschijnen en dan maar mee te genieten van weer eens
    een mooie belevenis !
    Gelukwensen aan de koorzangers , een idee voor als jullie terug zijn .
    Buitengewoon weer hier , we
    genieten dus ook .
    Morgen zijn wij uitgenodigd op
    een herdinking van onze vriend
    en kunstenaar Walter Vilain ide Kerkepanne in St.Idesbald
    Maandag een wandeling met Vlas en koffie in de Normandie ,
    Ik veronderstel dat het jullie
    pleaier doet een klein beetje
    nieuws van thuis .
    Geniet van al het mooie rondom u, en van de vele nieuwe vriendschappen .
  5. Régine:
    18 februari 2019
    Dank Hilde en Luc voor dit boeiende reisverhaal én foto's ....wij volgen jullie....genieten !
    Hier ook zeer aangename lenteweertje met stralende zon, dit doet goed !
    Leuke activiteiten aan boord, leuke afwisselingen én mede-passagiers leren kennen, is altijd tof :-)
    liefs,
    Régine