Het uur H nadert!

4 januari 2019 - Kessel-Lo, België

Het is gelukt! We hebben ons kunnen beperken tot 3 (grooote!) valiezen en een draagtas. Totaal ongeveer 63kg. Er is dus geen plaats meer om souvenirs mee  te brengen want we keren terug met het vliegtuig....Maar het was nog even spannend want pas deze namiddag hebben we bericht gekregen dat het ETA visum voor Australië in orde is. Stel u voor dat we aan boord moesten blijven en de kangoeroes zouden missen!

1. Nanou:
    4 januari 2019
    Rooode valiezen, wie heeft er zo'n speciale ? Jullie zullen ze heel gemakkelijk terugvinden.... en dat is maar 31,5 kg per persoon. Fantastisch gedaan !
  2. Marc:
    4 januari 2019
    toch niet een heel klein souvenirtje? laat een boek achter bij de kangoeroes...
    veel plezier, en doe de groeten aan de geest van Armand Pien als jullie op de Azoren zijn
  3. Christine en Dorine:
    4 januari 2019
    Mooi zo! Wens jullie een fantastische reis. Kijk uit naar jullie verhalen.
  4. Ria en Wim:
    4 januari 2019
    Spannend ! Wensen jullie een super mooie reis !
  5. Kathelijne janssens:
    4 januari 2019
    Hilde, wanneer vertrekken jullie precies? We wensen jullie een fantastische reis toe! 🤣 Geniet er met volle teugen van. We kijken uit naar de reisverhalen! Warme groeten
  6. Kathelijne janssens:
    4 januari 2019
    Ja, ik zie dat jullie morgen aan het avontuur beginnen. Tussen haakjes: wij hebben ook een rode valies!
  7. Annemie:
    4 januari 2019
    The time of your lives! Geniet ervan...
  8. Helene Burke:
    4 januari 2019
    We wensen jullie een spannende en boeiende reis toe en geniet van al het mooie en bijzondere onderweg !
  9. De Saedeleer William:
    5 januari 2019
    De thuisblijvers hopen via de reisverhalen /foto's een beetje te kunnen participeren in de allicht onvergetelijke avonturen.
  10. Wim Van Assche:
    5 januari 2019
    Hilde , Luc ,: een hele fijne reis gewenst en zet je sportieve prestaties maar op Strava , Luc
    in vakantie heb je geen reden om niet af en toe een aantal kilometertjes te lopen ,
  11. Martine Poppe:
    5 januari 2019
    En je halve apotheek zit daar ook bij of heb je alle verpakkingen en bijsluiters thuis gelaten... hoe dan ook blijf gezond en genie-iet.
  12. Régine:
    6 januari 2019
    ENJOY ENJOY !!!!
  13. Hilde:
    6 januari 2019
    Een heel fijne en behouden vaart, breng maar een vracht aan verhalen mee. Ben heel benieuwd. Geniet van alles.