Welkom op ons reisblog!

23 december 2018 - Oostduinkerke, België

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

1. Reislogger:
    17 december 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Nadine Doorseele:
    23 december 2018
    Amai, zijn jullie in China ? Geniet er van.
  3. Piens Linda:
    27 december 2018
    W A U W , maar Hildeke toch ge hebt iets vergeten???? namelijk ikke Lindake , ik wens jullie toch een verbluffende boeiende reis, zal je toch missen zenne dikke zoen
  4. Jan Baert:
    31 december 2018
    Geef ze de groeten in China en zeg hen, handelsoorlog tussen Amerika en China of niet,
    wij nog altijd rijst blijven eten, maar in mindere mate ( kwestie van gezond te blijven)
    Groetjes
  5. Jo en leen:
    1 januari 2019
    Wase zegt dat het exite n°13 is. Aan uitgang 12 zijn ze aan het werken.
    Wij zijn alleszins exited met jullie reis.
  6. Marina & Yves:
    3 januari 2019
    Een fantastische reis gewenst, geniet ervan met volle teugen!! We gaan jullie met veel interesse volgen via deze blog!
  7. Martine en Wilfried:
    4 januari 2019
    Sjonge, wat een avontuur. Heel erg benieuwd naar jullie belevenissen, niet in het minst die van 9 tot 12 februari.
    Wij volgen het in elk geval op de voet en zullen onze geografische kennis op die manier verruimen.
  8. Liliane:
    4 januari 2019
    Nog eventjes de frisse lucht van Kessel-lo opsnuiven en weg! Een hele fijne reis toegewenst allebei en... dat van geen plaats om een kadootje te kopen onderweg, dat geloven we niet hoor!
  9. Régine:
    6 januari 2019
    nu ook terug thuis....vandaar wat late reactie......zeer goede reis gewenst !