Het personeel op de Azamara

30 maart 2024 - Lissabon, Portugal

Het personeel op de Azamara
Zijn voornamelijk jongens uit India en de Filipijnen. Echt zeer vriendelijke en gedienstige jongens. Ze hebben contracten van 6 maanden en worden precies wel correct behandeld.
Een van onze vaste kelners is zo’n jongen die woont in een buitenwijk van Mumbai.
Hij is van een goddelijke schoonheid, niet te doen! Dat vinden zowel Kaat als ik!!! Precies reactie van 2 prille tienermeisjes ipv brave trouwe echtgenotes!
Vriendelijke lachende ogen, zeer lange krullende wimpers. Zijn ouders zijn, tijdens zijn afwezigheid, een bruid voor hem aan het zoeken. Dus terug thuis staat een huwelijk hem onmiddellijk te wachten.
Andere wereld. Ik weet niet of ik daar zou kunnen aan wennen! Maar interessant om te leren kennen.

1. Kaat:
    30 maart 2024
    Moest ik niet getrouwd zijn zou ik mij aanbieden als bruid maar ik zou hem nooit alleen laten met mijn moeder hoor 🤣😉
  2. Christine en Piet:
    30 maart 2024
    We kijken uit naar een fotootje !!! WIJ hebben er alvast één van onze bevallige kelner op de Euribia, vraag dat maar aan Alfonsine!
  3. Roger:
    1 april 2024
    Mooie jongen, maar uit jullie tekst kan ik opmaken dat jullie alleen maar naar zijn ogen, wimpers gekeken hebben. Of vergis ik me?

Jouw reactie