PILOTS in de haven

29 maart 2024 - Tenerife, Spanje

In elke haven waar we aanmeren komt er ons een klein bootje, the pilot boot, tegemoet. Vind ik intrigerend ! Een ervaren man komt dan aan boord van het grote schip en begeleidt de kapitein om veilig aan te meren. Dankuwel stoere binken !

Groetjes

Hilde

1. Christine en Piet:
    29 maart 2024
    Altijd tof en indrukwekkend om het hele gebeuren van aanmeren en vertrek te zien. Komt heel wat bij kijken 👍 Groetjes en voor straks veilig terug thuis.
  2. Liliane:
    29 maart 2024
    Hey Kwikstaartje, blij te horen dat je al dichterbij bent! Ik en internetverbindingen … ja (ik had niet door dat ik op jullie verbinding moest inklikken) 🤭 Die gepensioneerden anno 1947 toch! Jullie zoveelste cruisetocht samen met Kaat en Paul is dus alweer historisch geslaagd!
    Welkom terug thuis vanwege je gidsenzusje! En het verslag hoor ik graag eerstdaags! Ik heb trouwens speciaal aan jou gedacht vanavond bij 350gr ongepelde garnaaltjes (van de Walvis) en een citroenjeneverke! Doeiiii !
    Eekhoorn xx
  3. Hilde Peeters:
    Dag gidsenzusje,
    Wij zijn hier culinair verwend tot en met .... maar verse Noordzeegarnalen met citroenjenever, neen, dat missen we !
    Kwik

Jouw reactie