Waarom naar Brazilië

9 maart 2024 - Leuven, België

Het is reeds 5 jaar geleden toen we onze cruise-ervaring rond de halve wereld met jullie mochten delen.

Het zijn de leuke herinneringen aan deze reis die we samen met dochter Kaat en schoonzoon Paul mochten beleven die ons (snel) hebben overtuigd om in te gaan op hun voorstel om ook deze reis samen met hen te boeken. Dat het meest doorslaggevende argument eerder van culinaire aard is zullen we ook maar toegeven. De foto's die Kaat en Paul ons hebben doorgestuurd van de culinaire hoogstandjes op het cruisechip , de AZAMARA QUEST, waren zeer aanlokkelijk. Kwatongen zullen beweren dat het de lekkere (yoghurt) ijskreem is , die 24 uur per dag beschikbaar is, die mij uiteindelijk over de streep heeft getrokken.

De reis start in Rio de Janeiro waar we maandagochtend 11 maart zullen landen. De rest van de week gaan we deze stad verkennen om op vrijdagnamiddag in te schepen en te starten met "DE PORTUGESE ZOEKTOCHT" waarbij we steden en eilanden zullen bezoeken die destijds door de Portugezen werden veroverd.

Fijn dat jullie ons nu ook weer willen volgen!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Luc/test:
    10 maart 2024
    Leuk dat we kunnen volgen
  2. Hilde:
    11 maart 2024
    1ste dag in Rio na en toch wel lange reis!
    Kaat en Paul wachten ons op in hotel Royal Rio Palace.
    Samen een heerlijk ontbijt genomen en dan Kaat en ik op kleffersjacht. Havaiahas… naar het schijnt kleffers voor het leven!!!
  3. Kaat:
    11 maart 2024
    Havaianas moedertje en inderdaad flipflops voor het leven, die gaan nooit stuk 😉
    Ondertussen al even geproefd van de heerlijke caipirinha’s op het bekende strand van copacobana!!!! We zijn goed vertrokken 🤩
  4. Liliane:
    11 maart 2024
    Laat zien die kleffers! Ik heb maatje 39 Hilde!

Jouw reactie